HAUL TRESemme/ Naked



     Dupa cum va spuneam pe blog, evit sa fac genul acesta de postari pentru ca nu vreau sa supar pe nimeni, insa de data asta vreau sa o fac in semn de extrema multumire fata de parintii mei care nu numai ca m-au sustinut pana acum dar imi si alimenteaza pasiunea.
    O data pe an ei se duc sa imi viziteze matusa si niciodata nu s-au intors fara sa imi aduca ceva inapoi. Anul asta s-au intrecut pe sine si m-au facut extrem de fericita cu niste cadouri nemaipomenite.


 Cred ca nu e persoana pasionata de make-up care nu a visat la paletele UD - Naked <3 Si restock din primerul meu preferat de la Too Faced - Shadow Insurance.


     Folosesc spray-ul termoprotector de la TRESemme de aproape un an si sunt multumita de el - urmeaza un review in curand.




    Masca si samponul sunt noi pe lista, nu stiu cum ma voi intelege cu ele, sa speram ca sunt la fel de bune ca ce am incercat de la ei.


    Matusa mea imi cunoaste obsesia pentru cappuccino, accesorii si Don Quixote.


    O poza de acum 5 ani, cand am vizitat casa lui Cervantes, acum muzeu.


    Pot sa ma consider o fata norocoasa, am parte de o familie nemaipomenita, de prieteni pe care ii iubesc si de cititori la fel de draguti.
    Va spuneam in postarea anterioara ca aveti posibilitatea sa castigati un premiu surpriza daca lasati un comentariu in care sa imi spuneti care este blogul vostru preferat si de ce. Premiul era un ruj de la Maybelline, Color Sensational Vivids. Din pacate nu v-ati aratat interesate de premiu asa ca nu va mai fi un concurs.
    Insa doresc sa ii ofer unei cititoare dragi mie un cadou drept multumire pentru sustinerea ei si anume Papadiile Ruxandrei - unul din spray-urile termoprotectoare de la TRESemme. Astept mesaj  pe facebook cu datele tale de contact.

   Va urez un weekend cel putin la fel de minunat ca al meu, multi ani fericiti copiilor vostri. >:D<



Daft Punk - Get Lucky

Etichete: , , , ,