Sephora Anti Shine Primer


     Dupa ce am descoperit eu cum stau lucrurile in taramul celor cu tenul gras si de ce nu rezista fondul de ten mai mult de cate ore pe fata mea am cautat metode de a lungi viata acestuia. 
     Unul dintre deja binecunoscutii pasi ajutatori consta in folosirea unui primer sau baza de machiaj. Fiind in perioada in care imi doream neaparat un card de la Sephora ( pentru care trebuie sa faci cumparaturi de 300 sau 350 ron ) am ales printre alte produse si un astfel de primer din pepiniera lor, cel anti shine ( ca sa fiu sigura duh :)) ).



    A costat in jur de 60-70 de ron la vremea respectiva pentru 30 ml de produs. Este destul de consistent, isi amortizeaza costul in timp, din pacate nu si calitativ.
    


    Produsul dinauntru este albicios, are un miros destul de puternic si este lipicios - mereu simt nevoia sa ma spal pe maini dupa ce il folosesc. Pe fata, dupa ce se intinde devine incolor insa senzatia lipicioasa ramane ceva vreme.
    Partea dezastruoasa a venit pe parcurs. 2 fonduri de ten scumpe mai tarziu mi-am dat seama ca problema nu erau ele ci primerul Sephora. Initial am crezut ca am tenul deshidratat si ca de asta mi se strangeau cojite pe fata. Insa imediat ce am incetat sa folosesc primerul totul a revenit la normal. Dupa ce am mai facut "experimente" sa imi verific teoria l-am aruncat intr-un sertar si m-am suparat pe tagma bazelor de machiaj.
      Chiar si in zilele bune in care nu imi cojea tenul foarte tare nu ajuta cu mai mult de o ora rezistenta fondului de ten si in plus ingreuna aplicarea acestuia datorita consistentei lipicioase.
      In concluzie prima mea intalnire cu primerele s-a incheiat cu o dezamagire si o reticenta in a mai incerca alte produse de genul asta. Stiu ca sunt altele bune sau foarte bune pe piata si intentionez sa imi cumpar unul in viitorul apropiat insa nu este ceva de care am foarte mare nevoie. Chiar si cu un primer bun tenul gras tot are nevoie de retusuri pe parcursul zilei, nimic nu este cu adevarat rezistent pe tipul asta de ten. M-am obisnuit cu ideea asta si sunt resemnata iar pe caldurile care vor urma oricum prefer sa imi tin tenul curat si lipsit de alte produse asa ca poate la toamna sa ma mai imprietenesc cu altul.
     Nu voi mai cumpara produse marca Sephora prea curand, este al doilea care ma dezamageste, mi se par mediocre cel mult, cu indulgenta.
     Astept sugestii de la voi, ce primere ati folosit si vi s-au parut bune si eficiente?

Etichete: , ,