50 lucruri despre mine

      Din seria sunt narcisista si imi place azi m-am hotarat sa fac si eu tag-ul acesta, cumva pe ultima suta de metri asa cum se intampla mereu, pentru ca sunt o lenesa. Avand in vedere aceasta caracteristica sper sa ajung pana la 50 :)). Mi-ar placea sa aflu mai multe si despre voi, asa ca daca vreti imi puteti spune o caracteristica de-a voastra pe care o considerati importanta, sau o intamplare haioasa sau pur si simplu daca orice din lista mea se aplica si la voi. :D Sa purcedem asadar :))

  1. Sunt o mare bautoare de cafea, cafea seara, cafea dimineata, cafea in vena direct daca as putea, give me my coffee or I'm going to kill someone :D
  2. Urasc sa imi cumpar rujuri, ma enerveaza ca nu le pot testa mereu pe buze, ca mi se recomanda culori urate, ca am o nuanta de ten dificila si nu mi se potrivesc cele care ma atrag.
  3. Ma bucur la cele mai mici lucruri.
  4. Cadourile facute din suflet sunt preferatele mele; am primit o data o lebada pentru inele de la cineva care observase ca am multe si nu aveam unde sa le pun.
  5. Nu-mi place sa pup lumea, prefer sa dau mana sau un simplu "buna".
  6. Am cea mai moderna mama din lume care se pricepe la color blocking mai bine ca mine :))
  7. Sunt un mega geek cand vine vorba de gadgeturi.
  8. Imi cumpar uneori lucruri pe care nu le folosesc niciodata.
  9. Nu m-am mai bronzat de la 16 ani.
  10. Nu am o culoare preferata insa roz nu as purta niciodata.
  11. Sunt super prietenoasa insa rusinoasa, nu ma bag niciodata eu prima in seama cu cineva.
  12. Nu ies niciodata din casa fara sa imi conturez sprancenele si sa imi dau cu rimel.
  13. Imi place sa merg la karaoke chiar daca am o voce groaznica, get me a drink and i will sing :)).
  14. Am incercat sa imi fac ombre hair si nu mi-a iesit.
  15. Retin foarte usor chipurile si am un al 6 lea simt in a recunoaste lumea chiar si in locuri aglomerate. Ii tin minte pe toti pe care i-am intalnit vreodata chiar daca nu mai stiu cum ii cheama.
  16. Am masina de 2 ani dar nu am carnet :(.
  17. Iubesc tenesii.
  18. M-am casatorit prima dintre prietenele mele.
  19. Si o sa fiu probabil ultima care o sa faca un copil (intre noi fie vorba nu sunt mare fana:)) )
  20. Nu-mi place sa barfesc, ma simt foarte prost cand se intampla sa fiu in situatii de genul.
  21. Nu-mi place sa ma contrazic, cred ca fiecare are dreptul la parerea lui.
  22. Nu trece o zi fara sa ascult muzica, ma simt ciudat in liniste.
  23. Ma inspaimanta cata prostie descopar zilnic in jurul meu.
  24. Am 7 huse pentru telefon si vreau sa imi mai cumpar.
  25. Nu prea imi place sa comand online.
  26. Poate si pentru ca nu am card.
  27. Nu imi place sa ma plang.
  28. Am convingerea sa lucrurile de obicei se rezolva de la sine, daca te agiti mai rau se complica.
  29. Nu cred in horoscop, superstitii si alte misticisme.
  30. Imi place sa fac planuri sau sa scriu liste pe agende/caiete;desi am aplicatii pe telefon la cumparaturi tot cu hartiute ma duc.
  31. Nu-mi place spanacul/stevia/loboda/urzica.
  32. Arunc lucruri. Am cateodata crize de spatiu si arunc orice nu am folosit de ceva vreme sau care nu imi place, chiar daca sunt perfect functionale.
  33. Nu pot sa merg pe tocuri, rezist cam jumatate de ora dupa care merg ca un cocostarc schiop care a fost lovit in ochi si nu vede bine.
  34. Fac mici obsesii pentru lucruri, cum ar fi o bratara pe care o port 3 saptamani la rand si apoi 3 luni uit de ea.
  35. Am peste 200 de bloguri in lista si peste 300 de youtuberi pe care ii urmaresc.
  36. Nu am rabdare, cand imi doresc ceva sunt ca Goe pe peron.
  37. Nu fac blog sale-uri pentru ca in general donez tot ce nu mai folosesc sau nu mai am nevoie. Prietenele mele rad de mine ca mereu am cate ceva in "pod" de dat.
  38. Nu-mi place pepenele deloc, aproape ca mi se face greata cand cineva mananca langa mine.
  39. Motanul meu are camera lui :)).
  40. Merg intotdeauna pe principiul ce tie nu-ti place altuia nu-i face..
  41. Motiv pentru care oricine nu are minimul de bun simt nu are ce cauta in viata mea.
  42. Imi place sa beau orice cu paiul, chiar si apa.
  43. M-am mutat de 4 ani in Drumul Taberei si nu-mi place deloc.
  44. Desi am avut iubiti la care am tinut mult pana la Horia nu am iubit pe nimeni.
  45. Ascult Radio Guerrilla.
  46. Nu m-am mai uitat la televizor de 4-5 ani.
  47. Nu am niciodata umbrela la mine cand ploua.
  48. Am o fobie de asternuturile din hotel, merg intotdeauna cu ale mele in vacanta :)).
  49. Iubesc SF-ul, carti, filme, seriale; imi pare rau ca nu am fost la editia Comicon de anul asta.
  50. Sunt o persoana activa, desi imi place sa lenevesc cel mai bine ma simt cand am activitati.
      Nu stiu daca mai e lume ca mine care nu a facut inca TAG-ul, va invit sa il preluati daca e cazul si o taguiesc pe Laura (Classy and Pink).

Etichete: