Inglot Freedom System Palette

      Anul trecut in septembrie cat am fost la mare in concediu, am cheltuit jumatate din buget pe produse de la INGLOT. Mi-am luat 2 palete cu farduri, una cu blush si pudra, un pigment si Duraline - un lichid care iti transforma orice fard in eyeliner, revitalizeaza tusuri gel intarite samd. 3 zile la rand am fost in raiul colorat al machiajului, pentru ca m-am tot intors sa imi iau mai multe. Doua lucruri regret: mi-am uitat absolut toata trusa de machiaj acasa, nu aveam nici macar rimel la mine si m-am simtit ca un noob intrand acolo printre fetele asa frumos machiate si al 2lea lucru e faptul ca nu am profitat de sedinta de make-up gratis pe care mi-au oferit-o pentru ca mi-am lasat jumate din portofel la ei.
      Pe langa faptul ca m-am indragostit de produsele lor vreau sa va spun ca fetele/baietii care lucreaza acolo nu se compara nici pe departe cu ce vezi in Sephora/Douglas/Kendra etc. Isi cunosc produsele, sunt foarte draguti, te ajuta cu tot ce ai nevoie si machiaza divin. Va dati seama ca nu stiam fix toate culorile pe care le vroiam si cum m-am razgandit de cateva ori am innebunit-o putin de cap pe fata m-a "preluat". Mi-a aratat la sfarsit si cum foloseste ea pigmentii, cu o baza de creion, cred ca AMC Eye Pencil, o versiune mega pigmentata a celor Jumbo de la NYX, am ramas foarte impresionata de ele si sunt pe lista mea impreuna cu creioanele de buze. Per total experienta de la magazinul din Romania a fost unica pentru mine, un plus fiind personalul care ofera un standard chiar peste cel din magazinele MAC unde am dat peste destul de multe mutre acre si pierdere a interesului cand nu eram foarte hotarata ce sa imi iau - niciodata nu intru in magazine doar sa casc gura, doar cand vreau sa cumpar ceva.
      Sistemul lor este simplu.. iti cumperi paleta separat si culorile separat, astfel iti poti alege tu ce sa pui in ele fara sa fie nevoie sa cumperi o paleta standard de unde de cele mai multe ori nu folosesti tot. Nu mai tin minte exact cat a fost fiecare paleta in parte, cam in jur de 20-30 ron, iar fardul parca 24 ron -oricum puteti sa sunati la magazin pentru informatii sau pentru comenzi daca nu sunteti din Constanta :(. Ca sa ma decid asupra culorilor am cautat inainte pe Temptalia unde gasiti aproape orice culoare doriti swatchuita.
      Paletele sunt butucanoase de fel, bune pentru calatorit, nu exista nicio sansa sa se sparga ceva. Sunt magnetice iar partea de sus se poate da la o parte de tot. Se deschid prin glisare in partea stanga sau dreapta, cum vreti voi. Doua lucruri nu imi plac : e uneori destul de greoi sistemul de deschidere si pana sa ma obisnuiesc cu el am ciobit 2 farduri iar magnetul e asa de puternic incat e dificil sa scoti fardurile din paleta daca vrei sa le inlocuiesti sau sa le muti. Dar sunt niste lucruri care nu deranjeaza atat de tare mai ales ca fardurile sunt mari si o sa dureze o venicie pana o sa le termin.
      Gramajul celor pe care le am variaza intre 2.3, 2.5 si 2.7 grame. Pudra are 13 grame iar blushul are 6 grame. De asemenea si consistenta lor difera in functie de categoria din care fac parte. Eu am Eye Shadow Pearl, Eye Shadow Matte, AMC Eye Shadow si Eye Shadow DS. Pastilele nu au nume, sunt numerotate.
      Eye Shadow Pearl sunt preferatele mele fiind cele mai pigmentate si mai usor de blenduit, au o consistenta aproape cremoasa cu mai putine sanse sa cada de pe pensula cand le aplici. Ca rezultat final sunt metalice.

   
      Paleta asta contine 5 culori ESP, in ordine : 428,414,450,404,423.

      
      Asa arata dupa ce abia am atins culoarea. <3. Culoarea se tempereaza putin aplicata pe pleoape. Eu le-am facut swatchuri fara primer; pentru ca sunt destul de puternice aplicate singure va puteti da seama ca peste o baza vor fi mai frumoase si mai rezistente.



      Urmatoarea paleta are toate combinatiile de texturi :


      In ordine : 448- ES pearl, 399- ES pearl, 487- ES DS, 378-ES matte, 407-ES pearl
                        338- ES matte, 480-ES DS, 441-ES pearl, 385-ES matte, 56-ES AMC

     Cele mate sunt mai putin pigmentate si un pic mai prafoase decat cele pearl, iar cele DS sunt la fel ca si consistenta ca cele mate numai ca au bucatele mai mari de sclipici si sunt cel mai bune pentru machiaje de seara din cauza asta. Pastila AMC e aproape la fel ca cele DS insa si mai prafoasa, este cea mai putin preferata dintre toate si impreuna cu 487 sunt singurele pe care regret ca le-am luat.

      Dupa cum vedeti 448,399 sunt mai subtile, perfecte pentru un machiaj simplu de zi. Imi place sa folosesc 448 in centrul pleoapei sau in coltul interior. 378 este cel mai problematic la aplicare si trebuie sa fiu foarte atenta iar 407 este de departe culoarea mea preferata - este un corai cu irizatii aurii, superb, il folosesc in combinatie cu "busted" din paleta naked 2.


       Imi place cel mai mult 441 din culorile de jos, e un mov-lila pe care imi place la nebunie sa il port vara asta cu putin maro si eyeliner.

      Pudra este nr. 11, blushul nr. 47, 402 este cica un dupe dupa MAC satin taupe- e ES pearl iar cealalta este nr.504 - ES DS. 402 este cea mai folosita dintre toate culorile.


      Pudra e comparabila cu stay matte de la rimmel insa ofera ceva mai multa acoperire motiv pentru care e un pic mai greoaie pentru ten, o folosesc seara pentru club sau pe timp de iarna cand ma inteleg mult mai bine cu ea.
      Toate rezista super bine, de dimineata cand ma machiez ( 7-7 juma) pana seara cand ajung acasa - 19-20. Dupa cum stiti folosesc primer asa ca nu as sti cum se descurca fara pentru ca nu am de gand sa arat ca un panda :D Eu sunt multumita complet de ele, abia astept sa se deschida INGLOT si in Bucuresti pentru ca am o gramada de produse pe lista pe care vreau sa le iau de la ei si nu cred ca mai ajung la mare anul asta.




Etichete: