Folk rock Playlist

     O alta pasiune a mea este muzica, nu este o pasiune foarte originala stiu ca multi au microbul asta si se pricep chiar mai bine ca mine, dar e un lucru care ma face fericita si pe care vreau sa il impart cu voi. Chiar daca nu tot ce o sa pun aici o sa fie pe placul tuturor nu-i bai, o sa am cate putin din toate;
     In ultima vreme am observat ca am levitat mai mult spre un anume gen de muzica, denumit generic folk rock. Acum ceva ani, cand eram o rockerita inraita as fi ras la gandul ca intr-o zi o sa ma atraga genul acesta de balade indie cantate mai mult la chitara acustica. Sunt sigura ca sunt nenumarate formatii sau cantareti de genul asta, eu o sa va arat un top 5 al preferatelor mele, care m-au facut chiar sa le ascult discografia. Melodiile vor fi cele mai cunoscute, nu o sa intru in sfera obscura in care intra un fan inrait pentru ca vreau sa va si placa.




 










 



La final, am trisat putin, tot din zona de folk insa cu un picior spre pop va las cu tizul meu preferat, Ed Sheeran, Give me love :

 

Etichete: