Hand made is my love

      Daca m-ati urmarit pe facebook ati observat probabil ca sunt o mare impatimita a accesoriilor hand-made. Cu atat mai mult acum cand prietena mea Daniela vine cu toate minunatiile pe care le face la munca si ma lasa sa aleg ce vreau.
       O sa incep cu cele care nu sunt marca D'Art. Cand am fost la Sibiel am luat bratarica asta de la un magazin cu articole romanesti :


      Bunica avea multe in genul asta cand eram mica, imi aduce aminte de caseta ei cu bijuterii si margele.
     Anul trecut (cred) am luat de la Alexantza o pereche superba de cercei care sunt printre preferatii mei si un lant cu bufnita tot de la ea daca nu ma insel :


         Restul sunt creatiile Danielei :








 


 

 




      Ultima pereche de cercei este geniala, o port cel mai des si sunt my go to earings. Va invit sa intrati pe pagina Danielei sa vedeti si alte modele, or sa va placa.

       Nu uitati ca urmeaza un concurs pe pagina de facebook, cu ocazia a 2 anisori de blogging, asa ca fiti pe faza, concursul e in colaborare cu D'Art care ne-a oferit un set tare dragut pentru aceasta ocazie.



Etichete: