Clutch Meli Melo

      Noi femeile găsim scuze mereu ca să justificăm fiecare lucru pe care îl cumpărăm : "a fost la reducere", "nu mi-am mai luat ceva așa scump de juma' de an", "e o petrecere importantă și nu aveam haine noi ", "rujul ăla se potrivește la orice", etc. Dar ce facem când ne dăm seama că am dat banii pe ceva ce a rămas cu eticheta pe el încă de când l-am luat?
      Acum ceva luni, prin martie am văzut  un clutch de la Meli Melo de care m-am îndrăgostit până peste cap. Era exact cum trebuie, colorat, la modă, nou în colecție, parcă mă striga să îl cumpăr. Care a fost scuza mea de atunci? "O să se vândă repede și o să îmi pară rău că nu l-am luat". Am dat ultimii bănuți și am plecat cu el acasă.


      L-am pus la loc de cinste, l-am făcut bibelou, așteptând ziua în care îl voi putea afișa în public. Între timp toate prietenele mele care veneau pe la mine și îl vedeau îmi spuneau "aa ce frumos arată, nu te-am văzut niciodată cu el ".


      L-am luat cu mine în concediu, am zis că o să abuzez de el toată săptămâna.. nici nu l-am scos din geamantan. A venit vara, am început să port mai multe haine colorate.. nu aveam la ce să îl asortez. Acum 2 săptămâni am găsit ocazia perfectă pentru a-l purta. A fost petrecerea burlăcițelor prietenei mele Roxana și am purtat o rochie neagră. Yay, în sfârșit mi-am spus. Și apoi a urmat dezamăgirea :

      Bolidul meu telefon nu încape înăuntru..a fost prima oară când am regretat că am un telefon așa de mare, deși asta e tocmai motivul pentru care îl iubesc. Și încă o data a rămas acasă, înlocuit de un alt clutch, mai încăpător.
      Acum în septembrie în concediu sper din nou să îmi justific banii dați. Aveți idei? Voi la ce l-ați purta?

Etichete: