Mini - HAUL

      De la părinţii mei am învăţat apreciez orice lucru din viaţă mea, oricât de mărunt poate părea şi descurc cât pot de bine în situaţiile pe care ni le aruncă viaţă în cale. Săptămâna trecută a început frumos, cu naşterea unei mici mogâldeţe a unei bune prietene, cu sărbătorirea unei viitoare mirese şi cu un cadou primit de la un suflet de bloggeriţă dragă mie.
     În contul zilei mele de naştere Laura m-a cadorisit cu câteva produse foarte tari: un scurb, o apă micelară, un rimel şi o mostră de pigment Rouge Bunny Rogue. Îi mulţumesc din suflet pentru asta, pentru m-a susţinut de la începuturile Red is the new Blonde şi pentru îmi este o super prietenă:
      Le-am încercat pe toate imediat ce le-am primit şi sunt foarte încântată. Rimelul pare promiţător, e bun pentru a fi folosit zi de zi când îţi doreşti un look mai natural sau nişte gene mai puţin încărcate.
   Una din prietenele mele se mărită la sfârşitul lunii şi cu ocazia petrecerii burlăcitelor pe care am pregătit-o pentru ea nu s-a lăsat mai prejos şi ne-a dat la fiecare câte un cadou în ton cu nunta ei. Cu ocazia asta am pus şi eu mâna pe o ojă de la Primark. Îmi place verdele şi cu atât mai bine cu cât nu deţineam nicio nuanţă neon în colecţia mea :


   Săptămâna asta au intrat în stocul celor de la Makeup Shop pensulele Real Techniques ale Samanthei Chapman, una din surorile Pixiwoo; am profitat de reducerea oferită şi mi-am luat Expert Face Brush. Visam de la ele încă de când le-am văzut prin blogosferă însă nu m-am încumetat comand din alte părţi. bucur am un site accesibil de unde le pot achiziţiona de acum. Pensula m-a cucerit pe loc, urmează clar şi altele pe viitor.

    Obsesia mea pentru Minions a ajuns la culmi înalte zilele astea. M-am rugat de angajaţii McDonalds îmi dea ultima figurină atârnată pentru expunere pentru nu mai găseam pe nicăieri deşi mai erau 2 zile până trebuia între altul nou..sunt foarte populari :


      În încheiere  profit de atenţia voastră vă invit pe conturile mele de social media :

Twitter : https://twitter.com/RotaruAlexandra 

Pinterest : http://pinterest.com/redzdanewblonde/

Instagram : http://instagram.com/redzdanewblonde/

Bloglovin' : http://www.bloglovin.com/

      Voi ce aţi primit de la cei dragi în ultima vreme?

Etichete: