Korres - White tea fluid gel cleanser

     Cum se întâmplă întotdeauna m-am trezit fix înainte de concediu că mi s-a terminat gelul de curățare de la Bioderma. Și crema de față și șamponul, dar asta e altă poveste :)). Am profitat de ocazie și m-am hotărât să îmi iau ceva din Grecia. Vroiam să încerc produse Korres dar din păcate nu am găsit niciun magazin în Corfu. Nici Sephora din oraș nu avea nimic diferit de ce este la noi și în plus erau și mai scumpe. Într-un final am intrat într-o farmacie și am găsit într-un colț dosite câteva cutiuțe de la Korres printre care și gelul de curățare cu "ceai alb".
 


      După cum se vede pe spate a costat 12 euro, aproximativ 54 RON pentru 200ml. Știu, o să vi se pară mult însă eu am fost surprinsă pentru că pe site-ul lor era 19 euro. Îl am de 3 luni și mai am cât pentru o lună, o lună jumate..cred..pentru că nu prea am cum să îmi dau seama din cauza ambalajului.     
     Apropo de ambalaj, deși nu este un lucru după care mă ghidez când îmi cumpăr ceva mă cam plictisește acesta, pare ca un flacon de medicamente de pe vremea bunicii sau unul din tratamentele pe care le făceai pe comandă și îți puneau ei o etichetă că să știi ce și cum. Singurul plus pe care îl are este faptul că e robust și se închide bine, spre deosebire de cel de la Bioderma cu care am avut probleme cu capacul. Din motivul ăsta pot să dozez extrem de bine cât folosesc și credeți-mă că nu e nevoie de prea mult.
     Are o consistență perfectă, o combinație între gel și lichid motiv pentru care nu e nevoie decât de două picături dimineața. Folosesc mai mult seara pentru că adun mai multă murdărie de pe timpul zilei.



      Ce mă interesează pe mine la un gel de genul acesta, pe lângă funcția evidentă de a-mi lasă tenul curat este să nu îmi usuce fața pentru că am tenul gras și nu ar face altceva decât să producă și mai mult sebuum. Nu numai că nu face asta dar îmi lasă tenul catifelat și semihidratat, probabil din cauza glicerinei și proteinelor de grâu din compoziție. Face tocmai de promite : "Deeply cleanses and refreshes, without dehydrating the skin".
     Ingredientele sunt pe site.
    Mi-a plăcut foarte mult, deși am fost puțin dezamăgită de prezența alcoolului undeva pe la jumătatea listei de ingrediente. Nu am avut probleme din cauza lui însă dacă știți că sunteți sensibile la alcool nu e produsul potrivit pentru voi. L-aș cumpără din nou însă din păcate nu se găsește în România și am alte geluri pe care vreau să le încerc.
    Până acum nu am avut experiențe neplăcute cu produsele de curățare pe care le-am folosit și oricare din ele merită cumpărate; vă recomand să vă uitați pe lista de ingrediente înainte să cumpărați ceva, există peste tot acum o interpretare a lor, majoritatea site-urilor oficiale oferă și informațiile astea, plus nenumărate reviewuri după care vă puteți ghida; pe mine sistemul ăsta m-a ajutat să nu fac prea multe greșeli și să îmi agresez tenul.
    Am descoperit cu ocazia asta că Horia îl folosește și el dimineața :)) Părerea lui : " Îmi place că îmi miroase frumos fața și îmi lasă tenul perfect, îl curăță de cojite că să îmi pot da cu cremă pe urmă." 

Etichete: