Ondulator de par Remington Ci6219

      Întotdeauna am vrut să îmi pot face și eu bucle și suspinam când vedeam fetele cu cârlionții aia frumoși și jucăuși. Primul meu ondulator a fost un Remington Ci95, cu tambur tip conic pe care l-am luat după ce văzusem un tutorial cu el. Din păcate aventura cu acesta s-a terminat repede, am ajuns la concluzia că am două mâini stângi și ondulatul nu e de mine.
      De curând în blogosferă se tot vorbește de Ci6219 și mi s-a aprins iar beculețul. Mi-am spus "Nu, Alexandra adu-ți aminte că nu te pricepi!!" însă după tutorialul făcut de Special Koko am cedat și l-am cumpărat.
   
       Am ajuns acasă, l-am băgat în priză și după prima șuvița am strigat "evrika", e atât de simplu încât și o neîndemânatica așa ca mine îl poate folosi. Sunt foarte fericită că pot afișa și eu onduleuri acum și s-a nimerit la fix tocmai înainte de nunta prietenei mele unde chiar nu știam ce coafură să adopt.
       Sâmbătă a trecut pe  la mine una din prietenele mele care m-a rugat să îi fac un machiaj pentru același eveniment. Cu ocazia asta am inaugurat și primul meu machiaj pe o altă persoană (thanks aditza) și concluzia a fost că a ieșit chiar foarte bine, yaaaay.  Am avut o zi ca între fete, am băut șampanie, am râs și după ce am machiat-o i-am făcut și părul cu noul meu ondulator. Și pentru că arăta super am profitat de ocazie să vă arăt cât de frumos coafează Remington Ci6219 .

 



 


      Nici procesul în sine nu a durat mult, în 15-20 de minute am terminat, este foarte simplu de utilizat, șuvița intră singură în șanțurile (?!?!)de pe tambur, se ține 5-10 secunde și apoi se da drumul. Eu mi-am ondulat părul pe la 12 după masa, am dormit, am transpirat, mi-am prins părul și 32 de ore mai târziu încă mai aveam bucle. Nu la fel de definite însă tot arătau bine. Lucrul care mi-a plăcut cel mai mult e că pe măsură ce se lăsau arătau și mai bine.
       De obicei nu cred în produse de genul ăsta însă mă bucur că de data asta nu am lăsat scepticismul să triumfe. Merită să îl ai în casă și nu e nici scump, eu l-am luat cu 127 RON de pe Azerty de unde cumpăr de obicei.



Etichete: