Salon Urban Delights

      Sâmbătă s-a căsătorit una din prietenele mele și pentru că am fost domnișoară de onoare am decis să merg la un salon pentru a-mi face manichiură/pedichiură. Mama tocmai fusese cu câteva zile înainte la Urban Delights și mi-a vorbit așa frumos despre fata la care fusese încât m-am decis să merg pe mâna ei. Salonul este situat în zona Pache Protopopescu, stația Mecet, unde am ajuns cu troleibuzul în 10 minute ( eu lucrez la Piața Muncii). Încă de când am intrat mi-a plăcut mult. Este decorat foarte frumos, plin de culoare și de accesorii. Da, ați citit bine, accesorii, brățări, ceasuri, genți, portofele pe care le poți achiziționa la prețuri decente. Mama a pus ochii pe un ceas la 67 ron pe care vrea să îl cumpere data viitoare când se duce . 
      Există o zonă de așteptare cu canapele confortabile și un băruleț de unde am fost întrebată dacă vreau ceva, apă, cafea, ceai. 

     Pentru manichiură am urcat la etaj unde am dat de și mai multe accesorii.. raiul pentru o impatitmită ca mine. Păcat că nu aveam bani de cheltuială, fiind înainte de o nuntă, că aș fi cumpărat cu siguranță ceva.




       De mine s-a ocupat Ionela, o fata tare simpatică și vorbăreață. Mi-a plăcut că m-a întrebat dacă vreau cuticulele împinse sau tăiate. Eu mi le tai mereu însă știu că sunt persoane care nu suportă asta. Ionela a lucrat foarte frumos, cu siguranță voi devenit clientă fidelă.
      Mi-a povestit și ce alte facilități au acolo inclusiv epilare definitivă. Toată lumea mi s-a părut foarte amabilă și zâmbitoare, pentru mine este un aspect important sa mă simt în largul meu când mă duc la saloane pentru acțiuni de înfrumusețare. Uneori este mai important decât rezultatul final, am renunțat la multe domnișoare care își făceau treaba foarte bine dar care aveau o atitudine neplăcută.
      Din fericire și rezultatul final a fost la fel de bun. Am ales french cu mov la mâini și un maro pentru picioare. Nu am reținut denumirile ojelor însă a folosit OPI și Bourjois.



      Totul a costat 30 RON- au oferta până la sfârșitul lunii August cu prețul ăsta. Am întrebat din curiozitate cât o să coste fără ofertă - 35 RON :)).
      Sunt foarte mulțumită și mă voi întoarce cu siguranță la Urban Delights și pentru alte facilități dar în special pentru Ionela.
      Vă las cu o poză cu domnișoarele de onoare :D 

Etichete: