Ce am primit de Craciun

    Unul din motivele pentru care m-am reapucat de blogging a fost numărul imens de cadouri makeup related pe care le-am primit și îndemnul lui Horia de a redeschide Red is the new Blonde. Practic, moșul a știut că am fost cuminte în ultimii doi ani și nu am cumpărat nimic în plus, doar ce se termina și s-a gândit anul asta să dea iama în tolba cu cadouri și să mă fericească.
    Sunt conștientă că este un pic ieșit din comun din punct de vedere financiar și sper că nu luați postarea asta ca pe o laudă de sine, ci doar cum este menită, ca un mod de a împărtăși pasiunea mea cu voi. Dacă vreți review la ceva în mod special nu ezitați să îmi spuneți.    
    Crăciunul este sărbătoarea favorită pentru mine și Horia și pentru noi, începe încă de la 1 decembrie, când ne apucăm de decorat casa și de împodobit bradul. Suntem ca doi copii și ne place să dăm și să primim cadouri, deși în fiecare an începe să ne dea bătăi mari de cap să depășim anii anteriori. Anul asta însă, Horia ia premiul cel mare, a început cu cadourile de la începutul lunii și aproape că am primit câte un cadou pe zi până la Crăciun. Primele cadouri au fost păpuși. Da, ați auzit bine, păpuși..:)) nu o să le pun pe toate aici, pentru că nu știu dacă va interesează, însă o să inserez o poză cu una din ele că să vă faceți o idee.




     Unele cadouri sunt și din partea mătușii mele și a prietenei mele Cristiana cărora le mulțumesc din suflet. Ca să scurtez postarea și să nu încep să devin sentimentală vă las cu pozele : 


























 Cerceii și Eyelinerul de la Kat von D au fost cadourile din partea mătușii mele, care, pe lângă asta ne-a făcut cea mai mare surpriză și a venit în țara să petreacă sărbătorile cu noi.

În continuare urmează cadourile prietenelor mele Monica, Daniela și Andreea cu care am făcut pentru al doilea an Secret Santa, o tradiție dragă mie, pe care sper să o ținem mulți ani de acum.  Da, și ele știu că sunt înnebunită după căni și crăciun, combinația mea preferata.






    Sunt un pic supărată că luna decembrie s-a dovedit mai călduroasă decât prevede legea și că nu am avut parte de un crăciun alb și că am reușit să răcesc cobză tocmai acum când am atâtea produse de testat însă nimic nu se compară cu frumusețea sentimentală pe care ți-o oferă sărbătorile și cu faptul că am avut familia și prietenii aproape.  
    Sper că ați avut niște sărbători minunate și ne reauzim în curând.