Tehnici de beauty care nu îmi plac

    Ca orice pasionată de makeup sunt o mare avidă de youtube. Sunt abonată la peste 250 de canale şi este unul din lucrurile care mă relaxează. Îmi place să mă uit la machiaje, la reviewuri, la stiluri de împletituri şi multe altele la care nu mă voi pricepe niciodată :))

    Pe lângă faptul că never ever ever ever nu trec prin toţi paşii pe care îi vedem în tutoriale, pentru că ziua nu are atâtea ore cât mi-ar trebui să fiu gata, sunt anumite tehnici, trenduri sau trucuri pe care nu le aplic niciodată. Nu spun că sunt groaznice sau că nu ar trebui să le faceţi dacă vă plac, doar că mie nu îmi stă bine şi nu mi se potrivesc.

1. Eyelinerul negru pe linia internă a ochiului.  În tinereţile mele, când tot ce ştiam era rimel şi creion negru mi-am făcut ochii panda de multe ori. Nu ştiu cum faceţi voi dar mie nu îmi rezistă mai mult de 5 minute intact până să se mute în colţuri şi/sau sub ochi. Mă uit cu jind la tutorialele pentru smoky eyes şi mă desumflu când văd ce frumos se leagă machiajul când se foloseşte creionul negru. Un alt minus este că îmi micşorează ochii.

2. Una din youtuberitele mele preferate este Nikki Tutorials, este îndrăzneaţă, amuzantă şi inovativă, îmi place la nebunie să văd ce combinaţii  mai născoceşte. Cu toate astea mi se strânge pielea pe faţă de fiecare dată când văd cât fond de ten aplică. Nu aş putea să ies din casă dacă aş avea atât de mult produs.

3.O componentă esenţială care leagă un look este acea notă de culoare pe buze. Şi, cum nu toate ne-am născut înzestrate a la Angelina, s-a născut metoda conturului peste linia naturală a buzelor.  Unul din motivele pentru care nu îmi place este pentru că eu şi creioanele de buze suntem certate, deţin unul singur, roşu, fix culoarea pe care o port din an în paşte :)) Şi în plus oricât de bine te-ai pricepe tot se poate distinge că ai sărit calul.

4. Fixativul este un produs care la mine se reînnoieşte bianual sau chiar mai rar. Nu îmi place senzaţia pe care o am când bag mâna în par după , nu îmi place cum arată dacă încerc să mă pieptăn şi nu suport mirosul.

5. În aceeaşi categorie cu fondul de ten excesiv intră încărcarea tenului prin conturare, aplicare blush, bonzer şi iluminator pe deasupra.

    Pe final, despre angajatele din magazinele de beauty :
    Sunt curioasă să aflu care sunt produsele sau tehnicile de beauty pe care nu le-aţi agreat niciodată.

    Un weekend frumos vă doresc.