200 Followers surprise



   

     200 de followeri yaaaaaaay.. Va multumesc din suflet pentru asta, sper sa nu va dezamagesc pe viitor si sa vreti sa ma cititi cu aceeasi placere ca si pana acum.
 
     Bloguletul meu mic este cel mai frumos lucru pe anul asta pentru mine, un an nu tocmai bun, asa ca nu poate decat sa imi creasca inima cand ma gandesc la cate persoane dragute am intalnit si cate lucruri noi am invatat.

      Fara sa vreau sa va intristez, dar am vazut si multe lucruri urate in blogosfera, asa ca simt nevoia sa va dau o mica explicatie : nu sunt experta in make-up, poate stiu mai multe ca majoritatea dar nici pe departe la fel de multe ca unele fete. Trebuie sa recunosc, de cand am inceput blogul am crescut vizibil si am adunat mult mai multa experienta ca pana acum 3 luni. Eu nu vreau sa va impun sa faceti nimic, nu cred ca ce zic eu e ce e bine, fiecare are metoda lui iar produsele reactioneaza diferit in functie de caracteristicile tenului.

    Orice intrebare aveti vreodata sau daca aveti nevoie de un sfat sau pur si simplu doar va plictisiti puteti sa imi scrieti la redmakeupspot@gmail.com. I'm here for you.

     Si acum surpriza : pentru ca am ajuns la pragul de 200 m-am gandit sa organizez ceva "in familie" si anume sa dau un cadou celor care s-au abonat la blogul meu pana acum.

     Premiul este o paleta Sleek la alegere de pe site-ul Cosmetic Style.





     Listele au fost amestecate prin list randomizer (de 3 ori) si apoi am ales cu random castigatoarea. Aceasta este :


         Nr 34 : w_paula15  . Felicitaaari :*.


         Astept mail cu datele tale de contact pe adresa  redmakeupspot@gmail.com. Ai 72 de ore la dispozitie,  dupa care voi alege o alta castigatoare.

        Mai jos v-am atasat listele. Daca vreti sa le vedeti dati click pe "aflati mai multe" :*.
 
       Va multumesc frumos si nu uitati de concursul de aici, care se termina pe 30 octombrie :*









        Pentru a vedea mai bine listele dati click pe poze >:D< .

Etichete: