Review Olay Fluid SPF 15

  Am tot vrut sa fac reviewul asta de ceva vreme dar ba am uitat, ba am aruncat cutia cu ingredientele etc. 
  Prima oara cand am cumparat aceasta crema am fost foarte dezamagita de ea.. era mult prea grasa pt un ten Oily, asa ca am folosit-o mai mult pt maini. Acum ceva luni soacra mea mi-a luat iar crema asta pt ca vazuse ea ca o folosesc.. eu eram in plin proces de schimbare crema de fata si m-am dezumflat cand am vazut ca iar am dat peste ea. Insa senzatia nu a mai fost aceeasi, crema asta intra in piele imediat se absoarbe excelent. Am ramas socata pt ca era fix aceeasi crema. Nu stiu nici pana in ziua de azi care a fost faza... tot ce imi vine in cap momentan este ca au schimbat formula. Crema arata asa: 


  E perfecta pentru persoanele cu ten gras pentru ca se absoarbe imediat in piele, nu formeaza intr-o pelicula  deasupra tenului, nu blocheaza porii. In schimb hidrateaza in profunzime; un lucru care ma bucura foarte mult e prezenta tocoferylului printre ingrediente (vitamina E). Vitamina E, impreuna cu retinolul (vitamina A)este unul dintre ingredientele benefice pentru orice ten. In plus crema are in fruntea listei un scut anti SPF care contine ingrediente foarte bune. Uitati si lista cu acestea:





O sa va spun pe scurt ce contine bun si ce nu.


Pros:

Excellent ethylhexyl salicylate  -Un ester format prin condensarea unui acid salicilic, cu 2-ethylhexanol, folosit ca agent de protectie solara. Etilhexil salicilat (de asemenea, cunoscut sub numele de Slicylate de octil), este un compus organic folosit ca ingredient in produsele de protectie solara si produse cosmetice pentru a absorbi razele UVB.


Excellent  niacinamide - De asemenea, cunoscut sub numele de vitamina B3 si acid nicotinic, niacinamida este un puternic ingredient celula-comunicare, care ofera beneficii multiple impotriva imbatranirii pielii. Presupunand ca pielea este protejata de expunerea la soare, niacinamida poate imbunatati elasticitatea pielii, intensifica dramatic functia de bariera, ajuta impotriva decolorarii, si reinvie tonusul si textura pielii sanatoase.


Excellent butyl methoxydibenzoylmethane (avobenzone) - Agent de protectie solara care protejeaza pielea de toata gama de raze UVA.


Excellent  octocrylene - Agent de protectie solara care protejeaza pielea de toata gama de UVB-uri. De asemenea, ajuta la stabilizarea avobenzone-ului.


Excellent phenylbenzimidazole sulfonic acid (ensulizole) - Agent de protectie solara, care protejeaza in primul rand impotriva razelor UVB , dar care asigura si un minim de protectie UVA.


Excellent  tocopheryl acetate - una din formele vitaminei E, nu cea mai eficienta, insa e preferata in creme pentru ca rezista mai mult ca ingredient activ. Se presupune ca 5% din ingredient se transforma in vitamina E pura in contact cu pielea. Motiv pentru care eu imi adaug ulei de vitamina E in crema mereu, pentru ca in contact cu aerul nu isi mai pastreaza proprietatile benefice. Am scris despre asta in postarea de aici


Greatpanthenol - forma alcool al vitaminei B


Greataluminum starch octenylsuccinate - Agent de ingrosare pulverulent, agent absorbant, si anticaking utilizate in produsele cosmetice


 Cons :


    Ce nu imi place este lista luuuunga de ingrediente pentru parfum de la sfarsit.Cred ca daca nu ar fi avut asta ar fi fost o crema aproape perfecta pentru un produs de supermarket.
   


   Pretul este micut, in jur de 22 ron.


   Imi place ca este tub si nu borcanas, mai putine sanse de bacterii transmise de pe degete, mai putin contact cu aerul deci mai multe sanse ca ingredientele din crema sa isi pastreze proprietatile benefice pentru mai mult timp.


  Olay fluid contine deci protectie SPF, antioxidanti, ingrediente identice pieli ( cele care tin celulele conectate intre ele ) si ingrediente cell-communicating (au capacitatea de a-i spune unei celule a pielii cum sa se arate, sa actioneze, sa se comporte mai bine, sa arate mai mult ca o celula normala, sanatoasa, sau pentru a opri alte substante sa faca celulele sa se comporte prost sau anormal). In principiu tot ce are nevoie pielea pentru a arata sanatoasa.


   Nu stiu cat de mult conteaza lista aia de posibili iritanti de la sfarsit, cat de mult afecteaza beneficiile aduse de ingredientele bune de la inceput, eu visez ca nu e asa grav si ca nu
au facut-o de oaie.

 

 

 

 

 

Etichete: