Rutina mea de ingrijire a tenului

Lumea asta a produselor de machiaj si de ingrijire e cu dus si intors. Pe de o parte inainte nu aveam atatea probleme cu tenul, cu ce pun pe fata si cu ingrijirea lui constanta, pe de alta parte tenul meu trece prin cea mai buna perioada a lui..

Eu de fel am tenul gras, porii imensi, sebum din plin, puncte negre dar si o oarecare deshidratare a epidermei, in sensul ca daca renunt la crema vreo 2 zile mi se usuca tenul. Asta nu inseamna ca si scap de sebum, nuuuu inseamna doar ca e uscat pe dinauntru si gras la suprafata.

Nu pot spune ca am probleme grave insa, daca stai sa te gandesti, o problema are o rezolvare, acneea e tratabila, pe cand porii dilatati si sebumul e ceva ce ramane batut in cuie, deci va trebui sa ma "tratez" pana la adanci batraneti.

Pentru moment pot spune ca am gasit o rutina cu care sunt multumita, produsele imi priesc, sebumul e oarecum sub control si fata e curata.

Dimineata 






Seara




O data la 3-4 luni ma duc la cosmetica pentru extractie..punctele negre nu dispar de la sine niciodata, poti doar sa le previi sau sa le cureti superficial (acele capete negre).

In principiu sunt multumita de produse, ce voi schimba dupa ce termin tubul actual este crema de la Paula's Choice. Simt ca am nevoie de mai multa hidratare decat ofera ce am eu. De asemenea o sa cumpar varianta Sensibio de la Bioderma pentru ca nu contine niciun iritant pe cand Sebium are "parfum".

Din experienta mea de pana acum pentru a tine excesul de sebum sub control puteti face cateva lucruri simple care pentru mine au functionat : 

Eu cred ca sunt suficiente produse, nimic in plus nimic in minus, ma gandesc sa folosesc mai mult mastile de fata, insa nu sunt 100% convinsa de eficienta lor.

Daca aveti vreo nelamurire sau vreo intrebare lasati un comentariu. Va reamintesc de articolul asta, nu ezitati sa imi trimiteti impresiile voastre. Va pup.

Etichete: