Worst products of 2011

 Hey all...
 In general nu obisnuiesc sa cumpar nimic fara sa ma documentez in prealabil sau sa citesc review-uri. Pentru ca de prea multe ori cand am cumparat "impulsiv" am luat teapa. Asa ca m-am decis sa fac o lista a produselor care m-au dezamagit in anul care a trecut.

 No1 : Produse Elf...In afara de cateva pensule care inca mai sunt bunicele si azi, nimic din ce am cumparat de la ei nu m-a incantat. Rimelul a fost un dezastru, batoanele 3 in 1 complet inutile, ojele ba nu rezista ba se ingroasa ba nu pot fi intinse uniform, primerul nu m-a ajutat cu nimic, genele false nu au rezistat nici 3 ore iar adezivul era lipsa, tusul carioca si-a pierdut forma in vreo 2 luni, iar partea de cauciuc de la clestisorul de intins gene mi-a cazut din primele zile ( also ciupeste rau de tot). Stiu ca multora din voi va plac produsele lor dar mie sincer mi se par o investitie inutila..prefer sa strang ceva bani si sa imi iau lucruri mai bune calitativ ( a nu se intelege ca scump inseamna si bun, am luat destule tepe si cu produse de la firme scumpe)



2. Il-Makiage : am 3 produse de la ei...: o pensula de fond de ten (prima mea pensula) , una  bucata loose powder si un fond de ten  crema. Pudra e complet inutila..ma machiez dimineata si cand ajung la munca, peste o ora lucesc mai rau ca un bec. Fondul de ten oxideaza inspre portocaliu si e greu de blenduit iar pensula dupa doua spalari voila :




3.Deodorantul spray de la Balea, fara alcool.. eu nu am mirosit a transpiratie in viata mea. Cand am inceput sa folosesc deodorantul de la Balea am simtit ca imi cade cerul in cap...am crezut ca am vreo problema de incepusem sa miros.  Nu m-am gandit ca e vina deodorantului mai ales ca stateam la birou si nu faceam nici un efort... pana cand am plecat intr-un weekend si l-am lasat acasa . Atunci mi-am dat seama ca e de la spray. Nu protejeaza catusi de putin, in 3 ore pot sa nu folosesc nimic si tot nu miros.



4. Gel eyeliner de la Cosmetic Style. Mort in o luna, uscat, strans la mijloc si tare. Nu a fost el foarte bun nici la inceput, ma chinuiam sa infig pensula in el si oricum se ducea produsul in 2-3 ore de tot.



5.Crema de fata de la Bioten si Scrubul de la Bioten. Despre crema am scris aici iar scrubul e apa de ploaie. Particulele sunt prea mari pentru a fi eficiente, ma straduiam foarte mult sa il tin pe fata pentru ca zici ca se evapora efectiv si trebuia sa folosesc mult produs degeaba pentru ca nu avea nici un efect de curatare.



6.Oja Peggy Sage : cand a a parut moda cu unghiile galbene am fost asa de fericita ca am gasit oja de culoarea asta si am ramas asa de dezamagita cand am aplicat-o pe unghii :( trebuiesc multe straturi, nu se aplica uniform, nu imi place pensula se usuca greu, se ciobeste repede si raman goluri.



7.Gama Gerovital pentru par gras : review aici pentru sampon. Serul termoprotector contine alcool. Pot trece pe lista si serul termoprotector de la Syoss despre care am scris aici.

8.Rujurile Kiko : La pretul de 3 euro nu am avut mari asteptari, insa chiar si alea au fost sub orice critica. Am cumparat rujuri de la metrou cu 3 lei care s-au dovedit a fi mai bune. Rujurile Flormar sunt MAC-uri pe langa Kiko:))



9. Crema anticelulitica de la Revicel. Am vrut sa scriu un review despre crema insa nu am efectiv cum sa scriu ceva pentru ca dupa 4 aplicari am renuntat sa mai imi fac rau singura...a usturat in ultimul hal, spalatul parea ca o enerveaza mai rau pentru ca ma ustura mai rau, cu cat incercam sa scap de crema de pe mine cu atat intra mai mult in piele si ustura mai mult. Nu ma asteptam sa faca miracole, dar nu vreau sa stau cu morcovul in dos de fiecare data cand aplic o crema de frica sa nu fac vreo miscare gresita si sa imi bag crema in ochi sau mai stiu eu unde.


10. Body Scrubul Pure Dead Sea : review aici (O DOAMNE !!!)

11.Crema pt ingrijirea calcaielor Farmec : nu intra in piele. Punct. Am incercat si cu sosete peste noapte dupa aplicare si dimineata aveam calcaiele mai uscate ca inainte sa folosesc crema. Lasa un film deasupra pieli si chiar si dupa o ora alunecam daca mergeam desculta.



12. Creion alb de la Sephora. Dupa 5-6 aplicari tot nu se vede nimic pe waterline si e foarte messy pentru genele de jos, nu a fost data in care sa nu ma murdaresc la baza.


13. Pore strips... stiam ca benzile astea nu curata decat la suprafata.. dar nu stiam ca exista si posibilitatea sa ramai cu ele pe nas...:)) a trebuit sa le racai efectiv pentru ca s-au lipit de nas si nu am mai putut face nimic.





 Anul asta am avut cel mai frumos Craciun cu multe multe cadouri la care m-am holbat zile intregi pana nu am mai rezistat si le-am desfacut :))



Pentru ca e prea tarziu sa va urez craciun fericit o sa va spun sarbatori frumoase in continuare si sa va bucurati de ultima saptamana din 2011 la maxim . :*

Etichete: